2016. július 22., péntek

Hogyan jött az ötlet?

Egész életemben sportoltam, aránylag vékony vagyok. Született egy kisfiam, és az évek alatt néha híztam-fogytam kicsit. Fiatalabb koromban aránylag nagyobb mellem volt, de ez valahogy mostanra elfogyott, főleg, hogy kb. 1 éve elkezdtem hetente 3x edzőterembe járni.

Vannak olyan dolgok, melyekről az ember maga tehet, az ember az izmait tudja fejleszteni, de ez a cici-téma olyan, hogy bármit csinálok, ezen a helyzeten magam nem tudok javítani. Küszködtem a melltartókkal, hogy egy-egy nyári ruha alá milyet vegyek fel, soha senki előtt nem vettem le a melltartómat, és a Párom is elkezdte mondogatni, hogy látja, hogy engem zavar ez a helyzet.

Mellplasztika előtt

Úgyhogy, így született meg a nagy gondolat, hogy egy mellplasztika boldogabbá teheti az életemet. És, ha már mellplasztika, miért ne legyen mellnagyobbítás, hiszen jó lenne kicsit szexibbnek kinézni!

Elkezdtem az interneten nézegetni a plasztikai sebészeket és klinikák ajánlatait a mellnagyobbításra vonatkozóan. Találtam is egy helyet a Clark Ádám tér közelében, ahol 29 %-os akciót ígértek. Írtam nekik, egyeztettünk időpontot, el is mentem a konzultációra, aztán a 900 E Ft-os árajánlat után orr lógatva kullogtam haza. :(

Nézelődtem tovább, aztán eszembe jutott, hogy kb. fél éve voltam az EstheticHungary klinikán szájfeltöltésen, Vancsó doktor úrnál, megnézem, hogy ott csinálnak-e mellnagyobbítást. Örömmel láttam, hogy most akció van, és teljesen megfizethető áron végzik a mellnagyobbítást, és ráadásul részletfizetést is lehet kérni. Telefonáltam, konzultációs időpontot egyeztettünk, és innen már minden ment simán...

Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése